Benvolguts pares, mares i família:

Toni Valverde, organitzador de la cursa solidària “SABADELL CORRE PELS NENS” i l’Associació “BÁILALE A LA VIDA”, el Club Natació i JAS,  volem demanar la vostra col·laboració.

Des de l’hospital Parc Taulí ens ha arribat la necessitat de suport ciutadà per aconseguir fons que permetin realitzar tractaments integradors a nens amb malalties minoritàries i altres, que són molt necessaris.

I… ens hem posat en marxa per fer del dia 28 de maig, una gran festa solidària!

Ja us anireu assabentant de la festa. En aquests moments estem organitzant les inscripcions a la cursa solidària, volem que tot Sabadell vingui a corre pels nens malalts. Serà una cursa de 4’2 km i podrà fer-se corrent, en cadira de rodes, en cotxet, caminant, passejant amb amics o família…

Com ens podem inscriure?

♥       On line: www.sabadellrunseries.com

♥     Presencials:

• C.N.S. C/Montcada
  • Club Malibú Esportiu
  • Joventut atlètica  Sabadell
  • Intersport Molins
  • Institut de Quiromassatge Pablo Planellas. C/Brutau,100
  • Escribà assessors-finques Escribà. Av.Once de setembre,83
  • l’Unió Excursionista de Sabadell. Carrer de la Salut, 14 -16

Contacte Toni:    tonivpnoe@hotmail.com

Moltíssimes gràcies:Esperem la vostra col·laboració. Els nostres nens i nenes malalts ens necessiten!

Toni Valverde         www.sabadellcorrepelsnenss.blogspot.com

Báilale a la Vida:    www.bailalealavida.com   maitefruitos@gmail.com

Categories: General